رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: گروه‌های جهادی دانشگاه آزاد استان در نقاط سیل زده در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند.

گروه‌های جهادی دانشگاه آزاد به یاری سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان شتافتندسلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،اظهار داشت: پس از اعلام شرایط بحرانی و اضطراری در رابطه با فعالیت قوی سامانه بارشی و جاری شدن سیل در سیستان و بلوچستان قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد استان تشکیل و اقداماتی در دستور کار این قرارگاه قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  سیستان و بلوچستان گفت: در این مدت همه واحد‌های دانشگاه آزاد به صورت آماده باش در آمدند با ستاد‌های بحران شهرستان‌ها نیز هماهنگ شد که همه اماکن اقامتی و سوله‌های ورزشی در اختیار ستاد بحران قرار دارد که اگر برای اسکان سیل زدگان لازم بود از این اماکن استفاده شود.

او با بیان اینکه گسترده‌ترین مجموعه دانشگاهی مجموعه دانشگاه آزاد است تصریح کرد: با توجه به شرایط اضطراری امتحانات لغو شد تا جهادگران نیز بدون دغدغه بتوانند عملیات امداد رسانی به مناطق سیل زده را انجام دهند.

اوتصریح کرد: اقدامات دانشگاه آزاد در قالب سه برنامه قبل از سیل، ضمن سیل و بعد از سیل انجام گرفته که در شرایط فعلی گروه‌های جهادی که شامل دانشجویان بسیجی است در نقاط سیل زده مانند بنت، پلان، فنوج، قصرقند در حال امداد رسانی و کمک به مردم سیل زده هستند.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار